Yeni tədris ili uşaqlar və valideynlər üçün həm həyəcanlı, həm də məsuliyyətli dövr deməkdir.
Baki-baku.az xəbər verir ki, məktəbdə təhsil alan uşaqların gündəlik fəaliyyətində texnologiyanın rolu getdikcə artır.
Xüsusilə sosial şəbəkələr, əyləncə və ünsiyyət vasitəsi olmaqla yanaşı, həm müsbət, həm də mənfi təsirlər yarada bilər.
Şagirdlər sosial şəbəkələr vasitəsilə maraqlandıqları mövzular haqqında əlavə məlumat əldə edə bilər, dərslik xaricində öyrənmə imkanları qazanırlar. Uşaqlar dostları ilə ünsiyyət qurur, yeni dostluqlar formalaşdırır və sosial bacarıqlarını inkişaf etdirirlər.
Rəsm, yazı, video və digər yaradıcı layihələrini paylaşmaq şagirdlərin özünüifadəsini gücləndirir. Təhsil qrupları, onlayn dərslər və interaktiv resurslar uşaqlara dərslərini daha maraqlı və əyləncəli şəkildə öyrənməyə imkan verir.
Eyni zamanda uşaqlar dərslərinə fokuslanmaq əvəzinə uzun müddət sosial şəbəkələrdə vaxt keçirə bilərlər. Qeyri-məqsədli və uzun istifadə öyrənmə prosesinə mane olur.
Saxta məlumatlar, təzyiq, cyber-bullying və müqayisə uşaqlarda stress və özünəinamın azalmasına səbəb ola bilər. Axşam saatlarında cihaz istifadəsi uşaqların yuxu rejimini poza və nəticədə dərs performansına mənfi təsir göstərə bilər.
Buna görə uşaqların sosial şəbəkələrdə keçirdiyi vaxtı məhdudlaşdırmaq vacibdir. Onların izlədiyi səhifələr və qruplar haqqında məlumatlı olmaq lazımdır. Sosial şəbəkələrdən öyrənmə və yaradıcı fəaliyyət üçün istifadəni təşviq etmək lazımdır. Uşaqların onlayn fəaliyyətləri barədə açıq dialoq aparmaq və onları yönləndirmək də yaddan çıxmamalıdır.