Texnologiyanın sürətlə inkişaf etdiyi dövrdə uşaqların gündəlik həyatında telefon və planşetlər əvəzsiz vasitələrə çevrilib.
Baki-baku.az-ın məlumatına görə, onlar həm məlumat əldə etmək, həm dərsləri öyrənmək, həm də əyləncə üçün istifadə olunur.
Lakin məktəblərdə bu cihazların istifadəsi bəzi hallarda diqqət dağılması, sosiallaşma problemləri və asılılıq riskini artırır. Bu səbəbdən bir çox ölkələr məktəblilərin telefon və planşet istifadəsini müəyyən qaydalar və qadağalarla tənzimləməyə çalışır.
Məktəblilərdə telefon və planşet istifadəsinə qadağanın müsbət tərəfləri:
Dərs zamanı diqqətin artırılması – Telefon və planşetlərin olmaması şagirdlərin dərsə daha çox fokuslanmasına kömək edir.
Sosial bacarıqların inkişafı – Uşaqlar dostları ilə ünsiyyət zamanı texnologiyadan asılı olmayaraq ünsiyyət qurmağı öyrənir.
Asılılıq riskinin azalması – Cihazlardan çox istifadə etmək vərdişini azaldaraq, ekran qarşısında keçən vaxtı minimuma endirir.
Rəqəmsal zərərin qarşısının alınması – Göz yorğunluğu, yuxu pozuntuları və digər fiziki sağlamlıq problemləri riskini azaldır.
Təhsil keyfiyyətinin yüksəlməsi – Dərslərdə daha çox interaktiv və əyani metodlardan istifadə edildiyi üçün öyrənmə prosesi səmərəli olur.
Məktəblilərdə telefon və planşet istifadəsinə qadağanın mənfi tərəfləri:
Məlumat əldə etmə imkanlarının məhdudlaşması – Müasir dərslərdə tez-tez internet və rəqəmsal resurslardan istifadə olunur; qadağa öyrənmə prosesini çətinləşdirə bilər.
Təhlükəsizlik və ünsiyyət problemləri – Uşaqlar təcili hallarda valideynlərlə əlaqə saxlaya bilmir.
Texnoloji bacarıqların gec formalaşması – Erkən yaşda texnologiyalardan düzgün istifadəni öyrənmək imkanı azalır.
Motivasiya və əyləncə mənbələrinin azalması – Dərs aralarında və ya boş vaxtda əyləncə və öyrənmə üçün istifadə olunan vasitələrdən məhrum qalırlar.