- Daxili siyasət
- 09:59 25.04.2024
Musiqişünas Piter Kupfer 2009-2019-cu illər arasında dünya şöhrətli bəstəkar İohan Sebastian Baxın əsərlərinin televiziya reklamlarında işlədilməsi ilə bağlı vəziyyəti araşdırıb. Məlum olub ki, Baxın, eləcə də digər klassiklərin musiqiləri reklamın nüfuzunu artırmaq naminə istifadə edilir. "Baki-Baku.az" "Planet-today"ə istinadən xəbər verir ki, bundan xeyri isə ancaq reklam sahibləri götürürlər.
Araşdırma müəllifi professor P.Kupfer belə qənaətə gəlib ki, məhz Baxın əsərlərinin reklamlarda istifadəsi insanlarda məhsulun daha xöşbəxt, sağlam və təhlükəsiz həyat üçün faydalılığına dair təsəvvür formalaşdırır. Bununla belə professor qeyd edir ki, Baxın musiqilərində əslində reklam anlamında cəlbedici sayılan heç nə yoxdur. Ancaq bu musiqi insanları reklam olunan məhsula pul xərcləməyə məcbur edir.