USD/AZN
1.7
EUR/AZN
2.008
RUB/AZN
0.0228
TRY/AZN
0.2304
Bakı:
12°C

Qocalmanı gecikdirən 13 qida


https://img.baki-baku.az/news/2021/03/photo_3151.jpg

Qocalmanı gecikdirən 13 qida və onların faydalarını sizə təqdim edirik:

Brokoli: Toksinlərin meydana gəlməsinə mane olur. Hüceyrələrin zədələnməsinin qarşısını alır. Xərçəngə qarşı qoruyucu vasitədir.

Portağal: Damar tıxanıqlığının qarşısını alır. Orqanizmin müqavimətini artırır. 

Vələmir: Qanda xolestrinin miqdarını aşağı salır. Həzm prosesini sürətləndirir. 

Qızıl balıq: Bir porsiya qızıl balığın tərkibində 19 qram zülal və bol miqdarda Omeqa-3 var. Omeqa-3 infarkt riskini azaldır, qan təzyiqini tənzimləyir. 

Pomidor: Antioksidant xüsusiyyətlərə malikdir. Xərçəng və infarkt riskini azaldır. 

Yaşıl noxud: Tərkibi zülal, lif və nişasta ilə zəngindir. Əzələlərin inkişafına kömək edir. Qan xərçənginə qarşı qoruyucudur. Qaraciyərə çox faydalıdır.  

Qoz: Xolestrini salan qoz, damar tıxanıqlığının qarşısını alır. Şəkər xəstəliyinin müalicəsində kömək olur. Tərkibindəki dəmirin sayəsində qan azlığında faydalıdır. 

Böyürtkən: Yaşlılıqla bağlı yaddaş zəifliyinin qarşısını alır. Böyürtkən gözəllik mənbəyi hesab olunur. 

Qatıq: İmmuniteti gücləndirir.Vərəmə arşı təbii antibiotik təsiri göstərir. Stressdən, spirtli, kola kimi içkilərdən zərər görən həzm sistemini qoruyur.

Balqabaq: Bir kiçik boşqab balqabaq, gündəlik beta-karotin ehtiyacının 25 faizini, C vitamini ehtiyacının isə 10 faizini ödəyir. Beta-karotin orqanizmi xərçəngdən qoruyur.

Soya paxlası: 453 qramlıq soya ununda 31 yumurtanın, 6 böyük şüşə südün ehtiva etdiyi qədər zülal var.

İspanaq: Tərkibində katarakta və digər göz təbəqələrinin pozulmasına qarşı lutein maddəsi var. 

Çay: Gündə 2 stəkan çayla 4 alma, 5 soğan, 7 portağal yedikdə qəbul etdiyiniz qədər antioksidant almış olursunuz. 

"Baki-Baku.az"




Redaktorun seçimi

Maraqlı